lunes, 1 de octubre de 2012

Una mica de la meva vida...

Quan yo vivia a Kashmir,jo feia servir aquestes llengues: l'anglès,l'urdú i l'kashmiri.
Quan vaig arribar a Espanya, la meva familia tenia problemes per parlar el castellà, perque el meu pare és de Pakistà i parla l'urdú,la meva mare es de Kashmir i ella sap parlar l'angles i el Kashimiri.







 


Quan jo vaig arribar-hi,  jo no  sabia parlar castellà ni català. Els meus companys que tinc a la meva classe parlen català i, de vegades, no els entenc,perquè en costa parlar i entendre el català.
Ara jo entenc una mica més i se parlar una mica més de català i e castellà.
 

M'agradan les meves professores i els meus companys de classe.
Aquesta és una mica la història de la meva vida amb les llengües.

                                                            (Sara Shoukat)

No hay comentarios:

Publicar un comentario