viernes, 28 de septiembre de 2012

Parlant de la meva vida...

-->
Jo vaig a parlar de la meva vida. A la meva vida han passat moltes coses, per exemple: la meva família és a Pakistà i jo visc amb la meva mare, el meu pare i amb els meus germans. El meu avi i la meva avia busquen un noi per a mi.
El meu pare diu.- Sundas, tu et casaràs amb aquest noi. I la meva mare no vol que jo em casi amb ell, perquè ella vol que em casi amb el fill de la seva germana.
Jo li dic que no vull casar-me a aquesta edat, perquè m'agrada estudiar i m'agradaria fer-ho quan tingui 22 anys, aleshores si em casaria, i ells van estar d'acord.

I tot això amb les nostres llengües habituals: l'Anglès, l'urdú i el panjabi. La meva família parla panjabi, però jo no, només parlo l'urdú i el panjabi el parlo molt amb la meva família perquè jo casi no sé. 
                            (Sundas Shahzadi)
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario