miércoles, 26 de septiembre de 2012

La meva vida amb les llengües



Hola, soc el Falak i se parlar Urdú, Panjabi, Espanyol, Català.


Vaig aprendre a parlar urdú amb la meva família i al col·legi. No se escriure  Urdú ni llegir-lo, només se parlar-ho. Amb el Panjabi em passa el mateix: no he sapigut  ni llegir ni escriure amb ells.
Després vaig venir a Barcelona y a poc a poc he aprés a parlar l'Espanyol i se
escriure'l  i llegir-lo. Ho se fer més que en  Català però el Català també el se parlar però no tant com l'Espanyol. Crec que el meu nivell és normal-baix amb les dues llengües.


 A casa parlo urdú , a vegades amb la meva germana parlo Espanyol y al col·legi parlo Català amb la professora. Amb amics sempre parlo Espanyol y punt i final. Aquesta és, de moment,  la meva vida amb les llengües.

No hay comentarios:

Publicar un comentario